Kategoria: | Ogłoszenia publiczne » Sprzedaż |
Rodzaj ogłoszenia: | zamówienie |
Region: | Podkarpackie » Powiat przemyski » Gmina Gmina miejska - Przemyśl » |
Miejscowość: | Przemyśl |
Ogłaszający: | Prezydent Miasta Przemyśla |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 08.11.2012 |
Przemyśl: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonaniem wycinki drzew na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl. Zakres usługi jest podzielony na dwa zadania częściowe: zadanie Nr 1 - Wycinka drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków; zadanie Nr 2 - Wycinka drzew rosnących na terenach nie wpisanym do rejestru zabytków. 2. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12. 4. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 6 listopada 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt. 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonania nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka drzew rosnących na terenach nie wpisanym do rejestru zabytków.
http://www.przemysl.pl/bip/zamowienia_publiczne/uslugi/22068.html
http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=186201
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.