Kategoria: | Ogłoszenia publiczne » Zdrowie |
Rodzaj ogłoszenia: | konkurs ofert |
Region: | Mazowieckie » Powiat Warszawa » Gmina Miasto na prawach powiatu - Warszawa » |
Miejscowość: | Warszawa |
Ogłaszający: | Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "MEDITRANS" SP ZOZ |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 04.04.2012 |
Ogłoszenie
o konkursie na stanowisko ORDYNATORA
Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
i Transportu Sanitarnego
"MEDITRANS" SP ZOZ w Warszawie
w porozumieniu z Okręgową Izbą Lekarską w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko
ORDYNATORA
ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO
Kandydaci zgłaszający się do konkursu powinni posiadać kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151 poz. 896), tj. tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty lub specjalisty II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny: tj. z Kardiologii oraz minimum 8 lat pracy w zawodzie.
Kandydaci proszeni są o złożenie dokumentów określonych w Rozporządzeniu MZiOSz dnia 19.08.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na niektóre stanowiska kierownicze w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, składu komisji konkursowej oraz ramowego regulaminu przeprowadzania konkursu (Dz.U.Nr 115, poz. 749 z póź. zm. w Dz.U. z 2000 r. Nr 45, poz.530).
Kandydaci powinni przedstawić: podanie, odpis dyplomu, przebieg pracy zawodowej, prawo wykonywania zawodu, zaświadczenie o posiadanych specjalizacjach, stopniach i tytułach naukowych, spis publikacji, 2 opinie o kwalifikacjach zawodowych oraz opinię z ostatnich 3 lat pracy lub świadectwo pracy zawodowej z okresu ostatnich 3 lat ( w razie gdy stosunek pracy ustał lub został rozwiązany) i oświadczenie o niekaralności, w tym za przewinienia zawodowe, oraz inne dokumenty w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata. Dokumenty składane jako kserokopie powinny być poświadczone własnoręcznym podpisem kandydata a oryginały tych dokumentów należy dostarczyć na posiedzenie Komisji Konkursowej do wglądu.
Dokumenty należy składać w kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz adresem, w terminie 30 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Gazecie Lekarskiej tj. 30 dni od dnia 5 marca 2012 na adres WSPRiTS "Meditrans" SP ZOZ 00-685Warszawa ul. Poznańska 22 (Dział Personalny Ip. pok.131, Ewa Trębacz Kierownik Działu Personalnego)
O terminie posiedzenia Komisji Konkursowej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.