Kategoria: | Ogłoszenia publiczne » Roboty budowlane |
Rodzaj ogłoszenia: | zamówienie |
Region: | Dolnośląskie » Powiat Kłodzki » Gmina Gmina miejska Kudowa-Zdrój » |
Miejscowość: | Kudowa-Zdrój |
Ogłaszający: | Burmistrz Miasta Kudowy-Zdroju |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 02.07.2013 |
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, faks 074 8661351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu komunikacyjnego dla osiedla domów jednorodzinnych Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju - etap III ulica Dębowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie pn. Przebudowa układu komunikacyjnego dla osiedla domów jednorodzinnych w Kudowie-Zdroju etap III - ul. Dębowa realizowane jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - II ETAP BEZPIECZEŃSTWO - DOSTĘPNOŚĆ - ROZWÓJ dofinansowany ze środków budżetu państwa i obejmuje przebudowę układu komunikacyjnego drogi osiedlowej ulicy Dębowej w Kudowie-Zdroju na odcinku od pkt. a do pkt. E 1. Zakres zamówienia Zakres obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót - Przebudowę drogi osiedlowej - nawierzchnia żwirowa i gruntowa, na nawierzchnię z kostki betonowej oraz z kostki kamiennej rzędowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi podbudowy. - Budowę odwodnienia korpusu drogowego - kanał z rur PCV o średnicy 200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm, - Budowę jezdni o szerokości 3,50, 5,00, 5,50, i 6,00m z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cem.-pias. - Budowę skrzyżowania o ruchu okrężnym - 1 szt. z kostki kamiennej rzędowej o wys.10 i 20 cm. na podsypce cem.-pias. - Budowę zjazdów z kostki kamiennej rzędowej o wys. 10 cm na podsypce cem.-pias. - Budowę zatok postojowych o szerokości 2,50 m z kostki betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cem.-pias. - Budowę chodników o szerokości 1,50 m z kostki betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cem.-pias. - Ściek z kostki betonowej o gr. 8 cm - Regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych. - Plantowanie z humusowaniem poboczy i korony ronda z obsianiem trawą. - Docelowa organizacja ruchu - oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z załączonym projektem docelowej organizacji ruchu. 2. Przedmiot Umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami BHP i warunkami zawartej umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji opisanego przedmiotu zamówienia wraz z wkalkulowanym ryzykiem Wykonawcy, związanym z przyjętą ryczałtową formą rozliczenia. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania, zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, oznakowanie wyjazdu z terenu budowy a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane - w szczególności umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Wykonawca zapewnia także obsługę geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. 4. Materiał rozbiórkowy - ziemny z korytowania podlega wywozowi na plac przy rekultywowanym składowisku odpadów, na odległość do 3km od placu budowy, urobek podlega spryzmowaniu celem ograniczenia zajmowanego terenu. 5. Załączone przedmiary robót nie są opisem przedmiotu zamówienia i stanowią wyłącznie element pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie żąda dołączenia kosztorysu ofertowego do oferty. Dołączenie go potraktowane zostanie wyłącznie, jako uzasadnienie merytoryczne zaoferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego i nie będzie przedmiotem sprawdzenia i oceny lub posłuży do określenia zakresu wykonanych prac i wzajemnych rozliczeń w tym w przypadku odstąpienia od umowy lub przerwania prac. 6. UWAGA! Zadanie nie obejmuje realizacji całości projektu ujętego w dokumentacji projektowej, a jedynie jego część, na którą składają się roboty drogowe w ciągu ul.Dębowej oznaczoną w PROJEKCIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU JAKO ZAKRES KOSZTORYSOWY 1 Studzienki ściekowe betonowe ? 500 mm oraz rury PCV ? 200 mm stanowią materiał powierzony przez Zamawiającego i nie należy uwzględniać jego kosztów zakupu oraz pochodnych w cenie oferty. 7. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w elementach opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. w takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (załącznik nr 1 do umowy) przy wystąpieniu przynajmniej jednego z następujących warunków: 1) termin zakończenia prac, za zgodą obu stron może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: działania siły wyższej np. klęski żywiołowej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót lub wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (np. badań archeologicznych) konieczność wykonania robót dodatkowych - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru. W przedstawionych w niniejszym ustępie przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie danemu okresowi powodującemu opóźnienie. 2) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: - zmiana ilości robot budowlanych wynikająca ze zmiany projektu, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego - dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy PB zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy PB uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 3) uzasadnione zmiany osób, o których mowa w §3 istotnych warunków zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zmiany winny być uzasadnione na piśmie. W przypadku zmiany osób, o których mowa w §3 ust.3 wymagana jest akceptacja przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy, 4) zamawiający dopuszcza zmianę podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienia publiczne dotychczasowy podwykonawca. 5) określone w punktach 1-4 warunki dotyczą również zmiany terminów realizacji zapisanych w uzgodnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym. Na wniosek każdej ze stron, po obustronnym uzgodnieniu dopuszcza się zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym polegające na skrócenie terminu zakończenia prac oraz na zmianie kolejności wykonywania zadań.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kudowie-Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5) do 02.07.2013 r. do godz. 13.00 oznakowanej w następujący sposób: < NAZWA i ADRES ZAMAWIAJĄCEGO> Gmina Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój wraz z dopiskiem: Oferta w przetargu na zadanie- Przebudowa układu komunikacyjnego dla osiedla domów jednorodzinnych Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju - etap III ulica Dębowa Nie otwierać przed dniem 02.07.2013 r. do godz. 13.15. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój; 57-350 Kudowa-Zdrój; ul. Zdrojowa 24; (pok. 13) w dniu 02.07.2013 r. o godz. 13.15..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Więcej o oferencie - http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=020803
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.