Kategoria: | Ogłoszenia publiczne » Roboty budowlane |
Rodzaj ogłoszenia: | zamówienie |
Region: | Lubuskie » Powiat gorzowski » Gmina Gmina miejska Kostrzyn nad Odrą » |
Miejscowość: | Kostrzyn nad Odrą |
Ogłaszający: | Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 14.02.2013 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113,
poz.759, ze zmianami) Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą zawiadamia o wszczęciu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
?Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta
Kostrzyn nad Odrą?
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
Ulica: Graniczna 2
Kod Miejscowość: 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą
Strona www: kostrzyn.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek w godzinach 8.00 -16.00, wtorek ? piątek 7.30-15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto ści szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówie ń publicznych tj. 5.000.000 Euro .
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie
internetowej:www.kostrzyn.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Referacie Inwestycji I Remontów Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą, ul. Graniczna 2, lub pocztą.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą:
Zadanie I
remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno - bitumiczną z wycinaniem, do 100 ton wbudowanej masy na gorąco (800 m2 przy śr. grubości 5 cm)
Zadanie II
remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bezwycinania, do 120 ton wbudowanej masy (1200 m2 przy średniej grubości 4 cm) z usunięciem nadmiaru grysu.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do siwz oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowi ąca załącznik nr 4 siwz.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - 7
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania, a Zamawiaj ący dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane lub wszystkie zadania. Złożone oferty będą oceniane osobno na każde z zadań.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie do 31.12.2013r. według następującego harmonogramu:
- do 30.06.2013r., ok. 80% wartości umowy ? remont wiosenny,
- do 31.12.2013r., ok. 20% wartości umowy ? remont jesienny,
Podany podział % może ulec zmianie.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe łniania tych warunków
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej zwi ązaną z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalną polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg:
- dla zadania I - remont cząstkowy masą mineralno ? bitumiczną, o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 70.000 zł.
- dla zadania II - remont cząstkowy poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania, o wartości jednego zadania nie mniejszej ni ż 30.000 zł.
Spełnienie tych warunków musi być potwierdzone dokumentami potwierdzaj ącymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid łowo ukończone.
3) dysponowania odpowiednim potencja łem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia łalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
- dla ZADANIA I 100.000 zł.
- dla ZADANIA II 50.000 zł
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno ściach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi ązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziałuw postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówie ń publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz,
A.2) Kosztorys ofertowy sporządzony, zgodnie z załączonym przedmiarem robót (na wybrane lub wszystkie zadania, w zależności od tego na ile zadań wykonawca składa ofertę).
A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z post ępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienionew pkt. A.3) niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezb ędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zgodnie z rozdziałem V, pkt 1, ppkt.2 a siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto ści, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid łowo ukończone,
C.2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezb ędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, je żeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy.
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj ący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z rozdziałem V, pkt 1, ppkt. 4 a siwz),
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), sk łada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. ?E" zast ępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib ę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku
dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.4, B.1, B.2, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
IX. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Zaliczki Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zam ówienia.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
nazwa kryterium waga
cena 97%
gwarancja 3%
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14.02.2013r. do godz. 9.30 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą , Sekretariat (II piętro)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 14.02.2013r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 ? 470 Kostrzyn nad Odrą , Sala Narad (II piętro).
XIV. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
XV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany bez zastosowania aukcji elektronicznej.
XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające
udzielone będą zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
XVIII. Zmiany umowy
1. Poza postanowieniami określonymi w umowie Zamawiający przewiduje możliwość innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpa ństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizacj ę przedmiotu umowy.
2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostan ą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Więcej informacji o oferencie: http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=080101
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.