Kategoria: | Ogłoszenia publiczne » Sprzedaż |
Rodzaj ogłoszenia: | zamówienie |
Region: | Podkarpackie » Powiat przemyski » Gmina Gmina miejska - Przemyśl » |
Miejscowość: | Przemyśl |
Ogłaszający: | Prezydent Miasta Przemyśla |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 25.01.2013 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Przemyśl: Utrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 25298 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadań prowadzącego szalety komunalne przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu . 1) Bieżące utrzymanie obiektów w czystości , w tym : - zabezpieczenie środków dezynfekujących ,czystości , papieru toaletowego i niezbędnego sprzętu, - utrzymanie w czystości wnętrza szaletu i terenu przyległego do szaletu zewnątrz ,łącznie z jego zimowym utrzymaniem tj. odśnieżaniem i usuwaniem śliskości zimowej , - odchwaszczanie i bieżące utrzymanie czystości na terenie nasadzeń nad częścią męską szaletu przy ul. Ratuszowej oraz żywopłotu przy chodniku na Placu Konstytucji wraz dwukrotnym cięciem. 2) Dokonywanie konserwacji i napraw bieżących urządzeń wod-kan ,elektrycznych, c.o. oraz wyposażenia szaletów. Dokonywanie wymiany urządzeń. 3). Typowanie prac remontowych szaletów i zgłaszanie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego . 4). Bezwzględne przestrzeganie przepisów sanitarnych , wykonywanie zaleceń pokontrolnych i decyzji służb sanitarnych oraz pracownika WGKiOŚ dot. funkcjonowania obiektów. - nie przestrzegania przepisów sanitarnych jw. oraz zaleceń inspektora skutkować będzie nałożeniem kar umownych . Kolejne zaniedbania będą podstawą do rozwiązania umowy, 5). Godziny otwarcia szaletów : w dni powszednie i święta z wyłączeniem Święta Bożego Narodzenia i Święta Wielkiej Nocy: Okres letni tj. w miesiącach kwiecień - listopad 800-2230, Okres jesienno -zimowy grudzień - marzec 800-2100. 2.Urząd Miejski w Przemyślu jako właściciel obiektów szaletowych pokrywa koszty związane z zużyciem energii i wody w szaletach ( na podstawie odrębnych umów z PGE Zamojską Korporacją Energetyczną SA Odział w Przemyślu i PWiK w Przemyślu ) oraz wykonuje ich remonty w miarę zaistniałych potrzeb . 3.Wysokość opłat za korzystanie z szaletów ustala Urząd Miejski w Przemyślu . W chwili obecnej obowiązuje stawka w wysokości 0,80 -zł. 4.Pobrane opłaty pozostają w gestii oferenta i mają być przeznaczone na pomniejszenie kosztów bieżącego utrzymania szaletów. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do ubezpieczenia od wszelkich roszczeń cywilno-prawnych w związku z prowadzoną działalnością w okresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnej polisy ubezpieczeniowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.4 ppkt1. 4) dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: a) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołania nowych. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana podatku od towarów i usług VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania - http://www.przemysl.pl/bip/zamowienia_publiczne/uslugi/22824.html
Więcej o oferencie - http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=186201
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.