Przetargi i komunikaty - ogłoszenia w Twoim regionie - Twojej Gminie
Zamieść ogłoszenie

słowo kluczowe:

kategoria:

  

województwo:


wyszukiwanie zaawansowane »
Centrum Usług Księgowych


OGŁOSZENIE ARCHIWALNE

zawiadomienie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą


Kategoria: Ogłoszenia publiczne » Sprzedaż
Rodzaj ogłoszenia: zamówienie
Region: Lubuskie » Powiat gorzowski » Gmina Gmina miejska Kostrzyn nad Odrą »
Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
Ogłaszający: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: 28.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759, ze zmianami) Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
Ulica: Graniczna 2
Kod Miejscowość: 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą
Strona www: kostrzyn.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek w godzinach 8.00 -16.00, wtorek - piątek 7.30-15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto ści szacunkowej poniżejprogów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych tj. 200.000 Euro.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:www.kostrzyn.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Referacie Inwestycji I Remontów Urzędu Miasta w Kostrzynie nad Odrą, ul. Graniczna 2, lub pocztą.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług obejmujących utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą, o łącznej powierzchni ok.260.419,31 m2, polegających na mechanicznym zamiataniu terenów, ręczne sprzątanie przystanków, usuwanie mechaniczne i chemiczne chwastów wraz z transportem utylizacja urobku oraz odpadów organicznych a także opróżnianiu pojemników na odpady wraz z wywozem na wysypisko i ich utylizacją oraz usuwanie z ulic i pasów drogowych padłych zwierząt i ptaków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ? przedmiar prac oraz załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz ulic objętych zamówieniem - tabele: 1, 2, 3, 4, 5.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90610000-6 ? usługi sprzątania i zamiatania ulic,
90914000-7 ? usługi sprzątania parkingów,
90918000-5 ? usługi czyszczenia pojemników na odpadki,
90400000-1 - usługi utylizacji nieczystości.
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia Zamówienie będzie realizowane w terminie od 1 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe łniania tych warunków
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
a) wymagane jest posiadanie przez wykonawcę aktualnego zezwolenia na prowadzenie dzia łalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Kostrzyn nad Odrą lub umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacjiw okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnej, polegającej na utrzymaniu czystości ulic na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 150.000 m2 przez okres ciągły co najmniej 6 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np. protokoły odbioru końcowego lub referencje).
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia: zamiatarka uliczna, ciągnik rolniczy, zamiatarka chodnikowa bezpyłowa, wraz z przedstawieniem informacji o parametrach technicznych zamiatarek i warunkach ich użytkowania.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia łalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000 zł.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno ściach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi ązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziałuw postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówie ń publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
A.2) Kalkulacja ceny oferty sporządzona wg przedmiaru prac, stanowiącego załącznik nr 2 siwz.
A.3) Harmonogram rzeczowy realizacji zamówienia obejmujący cały okres realizacji zamówienia, określający zakres prac do wykonania przewidzianych w pozycjach od 1 do 7 przedmiaru robót w podziale na poszczególne dni i miesi ące realizacji zamówienia z uwzgl ędnieniem krotności określonych w przedmiarze robót,
A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z post ępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pk t 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienionew pkt. A5) niniejszej specyfikacji.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Koncesja, zezwolenie lub licencja tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia łalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w łaścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Kostrzyn nad Odrą lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie,
C.2) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zgodnie z rozdziałem V, pkt 1, ppkt.2 a siwz),w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za łączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie
C.3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia, (zgodnie z rozdziałem V, pkt 1, ppkt.3 a siwz), wraz z przedstawieniem informacji o parametrach technicznych zamiatarek i warunkach ich u żytkowania.
C.4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezb ędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, je żeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy.
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzaj ący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000 zł.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), sk łada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj ące odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
E.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzib ę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.5, B.1, B.2., B.3, B.4, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
IX. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Zaliczki
Zamawiający nie przewiduje udzielania zalicz ek na poczet wykonania zamówienia.
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 28.11.2012r. do godz. 9.30 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą , Sekretariat (II piętro).
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 28.11.2012r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą , Sala Narad (II piętro).
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 27.12.2012r.
XV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej .
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany bez zastosowania aukcji elektronicznej.
XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVIII. Zmiany umowy
1. Poza postanowieniami określonymi w umowie Zamawiający przewiduje możliwość innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczno ści nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpa ństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizacj ę przedmiotu umowy.
2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania
przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
XIX. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia
19.11.2012r. nr 243491 - 2012r.

 

Więcej o oferencie - http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=080101


Szukaj ogłoszenia w swojej gminie

POWIADOMIENIA

Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.


 Tereny inwestycyjne:
Partnerzy Serwisu:
Transferuj.pl