Syndyk Masy Upadłości REMEL Sp. z o.o.w upadłości likwidacyjnej
z siedzibą w Kazimierzu Biskupim
(62-530 pow. koniński) Wola Łaszczowa 47,
po uzyskaniu zgody Sędziego Komisarza
ogłasza sprzedaż z wolnej ręki
w drodze konkursu ofert na:
sprzedaż przedsiębiorstwa pod nazwą "REMEL Sp. z o.o."
w całości za kwotę odpowiadającą równowartości 90% oszacowania
to jest nie mniejszą niż 716 400,00.-zł.
(słownie: siedemset szesnaście tysięcy czterysta złotych)
W skład przedsiębiorstwa wchodzą:
- nieruchomość gruntowa zabudowana, położona w Woli Łaszczowej 47 gmina Kazimierz Biskupi, na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków numerami ewidencyjnymi 182, 183/1 o łącznej powierzchni 0,1512 ha. Nieruchomość zabudowana jest budynkiem produkcyjnym z zapleczem socjalno-biurowym o pow. użytkowej 637,70m2. Nieruchomość zagospodarowana i ogrodzona, doprowadzone wszystkie media. Dla w/w nieruchomości prowadzona jest Księga Wieczysta nr KN1N/00040983/0 przez Sąd Rejonowy w Koninie. Wartość tej nieruchomości wynikająca z oszacowania wynosi 439.900,00.-zł. w całości obciążona hipotekami co stanowi 55,25% wartości całego przedsiębiorstwa.
- majątek ruchomy o wartości wg oszacowania 282 559,00.-zł. obciążony zastawem skarbowym w kwocie 121 500,00zł. co stanowi 15,26% wartości przedsiębiorstwa.
- należności w kwocie 73 696,29.-zł.
I. Sprzedaż przedsiębiorstwa upadłego rodzi konieczność przejęcia pracowników.
II. Prawo pierwokupu REMEL Sp. z o.o. przysługuje obecnemu dzierżawcy przedsiębiorstwa. Przeniesienie własności przedsiębiorstwa poprzedzone będzie warunkową umową sprzedaży z uwagi na w/w prawo pierwokupu przysługujące dzierżawcy przedsiębiorstwa (umowa dzierżawy z prawem pierwokupu obowiązuje do dnia 30 czerwca 2018r.
III. Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest:
- zapłata wadium w kwocie 70.000,00 (siedemdziesiąt tysięcy) złotych na rachunek bankowy masy upadłości nr 47 1050 1520 1000 0023 4969 1606 w banku ING Bank Śląski najpóźniej w dniu poprzedzającym złożenie oferty.
- złożenie kompletnej pisemnej ofert w terminie do 04 grudnia 2012r. do godziny 10.00. Oferta winna spełniać warunki określone w obwieszczeniu oraz "Warunkach Sprzedaży Przedsiębiorstwa" zamieszczonych na stronie Internetowej www.remel.biz.pl, w zakładce "Przetarg 2"
- zapoznanie się ze stanem prawnym i technicznym przedsiębiorstwa upadłego.
IV. Oferta winna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem "OFERTA NA ZAKUP PRZEDSIĘBIORSTWA" na adres: Syndyk Masy Upadłości REMEL Sp. z o.o. w upadłości likwidacyjnej Wola Łaszczowa 47 62 - 530 Kazimierz Biskupi.
V. Do oferty załączyć należy:
- dowód wpłaty wadium w kwocie 70 000,-zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) na wskazane w obwieszczeniu przez syndyka masy upadłości konto;
- oświadczenie w przedmiocie zapoznania się ze stanem prawnym i technicznym przedsiębiorstwa upadłego;
- oświadczenie w przedmiocie zapoznania się z treścią "Warunków Sprzedaży Przedsiębiorstwa" zamieszczonych na stronie Internetowej www.remel.biz.pl w zakładce "Przetarg 2" i przyjęciem ich jako obowiązujące;
- w przypadku osób fizycznych kopię dowodu osobistego potwierdzoną notarialnie;
- w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oryginał bądź poświadczoną notarialnie kopie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
- w przypadku osoby prawnej, jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, a posiadającej zdolność prawną oryginał lub poświadczony notarialnie wyciąg z KRS, uchwały właściwych organów lub wspólników o wyrażeniu zgody na zakup przedmiotu przetargu - jeżeli uchwały takie są wymagane, wraz z aktualnym odpisem Umowy Spółki;
- jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie;
- oryginał lub uwierzytelnioną kopie decyzji o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP;
- oryginał lub uwierzytelnione notarialnie zaświadczenie o nadaniu numeru REGON;
- zobowiązanie nabywcy w formie oświadczenia do pokrycia wszelkich opłat związanych z nabyciem Przedsiębiorstwa upadłego, w szczególności opłat notarialnych oraz opłat publiczno prawnych;
- oświadczenie oferenta w przedmiocie wyrażenia zgody na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne;
- w przypadku podmiotów zagranicznych, które prawo obliguje do uzyskania zezwolenia MSWiA na nabycie nieruchomości, promesę udzielenia takiego zezwolenia;
VI. Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w siedzibie Przedsiębiorstwa w dniu 04 grudnia 2012r. o godzinie 10.00.
VII. Oglądanie przedsiębiorstwa upadłego, udostępnienie do wglądu "Wyceny przedsiębiorstwa", udostępnienie pozostałej dokumentacji do wglądu oraz uzyskanie dodatkowych informacji może nastąpić do 03 grudnia 2012r. w siedzibie przedsiębiorstwa po wcześniejszym uzgodnieniu z syndykiem pod nr Tel. 506 029 321;
VIII. Syndyk zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży bądź unieważnienia przetargu w każdym momencie, bez podania przyczyn oraz zwrotu w tym wypadku wadium w terminie 14 dni od dnia rozstrzygania przetargu