Kategoria: | Gminne » Nieruchomości |
Rodzaj ogłoszenia: | sprzedaż |
Region: | Mazowieckie » Powiat nowodworski » Gmina Gmina miejska - Nowy Dwór Mazowiecki » |
Miejscowość: | Nowy Dwór Mazowiecki |
Ogłaszający: | Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 30.10.2015 |
Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
zgodnie z Uchwałą nr IV/24/15 Rady Miejskiej w Nowym Dworze Mazowieckim z dnia 6 lutego 2015 r. , na podstawie przepisów Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2015.782 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2014 r. 1490.tj. )
ogłasza, że
w dniu 4.11. 2015 r. o godz. 10.00
w sali 410 Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Zakroczymskiej 30 odbędzie się
przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność gminy miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
Przetarg ogranicza się do osób będących właścicielami lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Paderewskiego 12 z uwagi na fakt, iż lokal będący przedmiotem zbycia nie posiada odrębnej kuchni i łazienki.
Lp. |
Oznaczenie nieruchomości |
Powierzchnia użytkowa w m kw. |
Nr Księgi Wieczystej |
Cena wywoławcza w zł brutto |
Minimalnepostąpienie w zł |
Uwagi |
1 |
Lokal mieszkalny nr 4 w budynku przy ul. Paderewskiego 12 w Nowym Dworze Mazowieckim, usytuowany na parterze budynku , składający się z jednego pokoju |
9,80 |
WA1N/00058531/7 |
29214,00 (w tym: 5821 zł ułamkowe prawo użytkowania wieczystego gruntu,
23393 zł prawo własności lokalu i części wspólnych budynku) |
292,14 |
Sprzedaż lokalu następuje wraz z przynależnym do niego udziałem wynoszącym 1840/100780 części we współwłasności wszelkich urządzeń i innych części budynku, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli poszczególnych lokali oraz w takiej samej części prawa użytkowania wieczystego gruntu oznaczonego jako działki nr ewid. 23/11, 23/12, 23/14 i 23/15 obr. 0035-8-09 o łącznej pow. 1161m2.
Uwaga: lokal nie posiada pomieszczenia przynależnego (piwnicy). |
Opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego ułamkowej części gruntu stanowiące 1% ceny gruntu płatne są do dnia 31 marca każdego roku bez odrębnego wezwania.
Cena gruntu będąca podstawą do ustalenia opłat, może być aktualizowana na skutek zmiany wartości gruntu, w okresach nie krótszych niż raz na trzy lata.
Należność z tytułu nabycia nieruchomości płatna jest najpóźniej w dniu zawarcia aktu notarialnego konto Urzędu Miejskiego nr 35 8009 1062 0016 4119 2007 0001 Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach.
Dla ustalenia opłaty z tytułu użytkowania wieczystego w cenie uzyskanej w przetargu wyodrębnia się cenę gruntu i lokalu ,
przyjmując proporcje zachodzące między ceną lokalu i ceną gruntu w cenie wywoławczej.
W przetargu mogą wziąć udział osoby, które wpłacą wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej w dniu 30.10.2015 r. na konto Urzędu Miejskiego nr 34 8009 1062 0016 4106 2007 0005 Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach.
Wadium winno być wpłacone w pieniądzu. Dowód wniesienia wadium podlegać będzie przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. Wadium podlega zwrotowi po odwołaniu albo zamknięciu przetargu nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia nieruchomości. Burmistrz Miasta jest obowiązany zawiadomić osobę ustaloną jako nabywca nieruchomości o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Wyznaczony termin nie może być krótszy niż 7 dni od dnia doręczenia zawiadomienia. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i w terminie podanym w zawiadomieniu, o którym mowa powyżej, Burmistrz Miasta może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
Uwaga: koszty notarialne i sądowe ponosi nabywca nieruchomości.
Uczestnikowi przetargu przysługuje prawo do złożenia skargi na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu do Burmistrza Miasta w terminie 7 dni od ogłoszenia wyniku przetargu, tj. do dnia 12.11.02015 r.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z ważnych powodów.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30 (tel. 22 51 22 213 , p. 325).
Więcej o oferencie - http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=141401
Burmistrz
Jacek Kowalski
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.