Kategoria: | Biznes » Oferty współpracy |
Rodzaj ogłoszenia: | biznes |
Region: | Mazowieckie » Powiat Warszawa » Gmina Miasto na prawach powiatu - Warszawa » |
Miejscowość: | Warszawa |
Ogłaszający: | WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA "OSTOJA |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 21.02.2014 |
Zapytanie ofertowe w zakresie usług ochrony terenu Wspólnoty Mieszkaniowej Ostoja Wilanów
Szanowni Państwo,
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej Ostoja Wilanów przy ul. Hlonda 2 w Warszawie zwraca się o przedłożenie oferty na usługę ochrony obiektu zgodnie z poniższą specyfikacją:
Obiekt: kompleks ok. 20 nowoczesnych budynków mieszkalnych, 82 klatki schodowe z dźwigami osobowymi, zbiorcze hale garażowe ( na poziomie 0, -1, -2 w zależności od budynku), obszerne tereny zielone oraz sieć dróg wewnętrznych z organizacją ruchu; system monitoringu; teren nieogrodzony; sąsiedztwo 2 budów;
Opis aktualnego systemu ochrony: oparty na ochronie fizycznej w pięciu dyżurkach umiejscowionych w różnych budynkach osiedla bez centrum dowodzenia, w każdej z dyżurek osobny system podglądu monitoringu wizyjnegoi po 2 pracowników ochrony.
- utrzymywanie bezpieczeństwa na terenie obiektu: dozór terenu zewnętrznego, parku leśnego, parku ze sztucznym zbiornikiem wodnym, hal garażowych, klatek schodowych, pomieszczeń gospodarczych; zapobieganie popełnianiu czynów noszących znamiona wykroczeń (przede wszystkim związanych z nieprawidłowym parkowaniem na terenie osiedla) i przestępstw zgodnie z zaakceptowaną instrukcją ochrony obiektu;
- przekazywanie uwag administratorowi o zauważonych awariach lub uszkodzeniach mienia Wspólnoty, zanieczyszczeniach czy nieporządku;
- bezpośredni nadzór i monitoring nad działalnością osób/firm trzecich przybywających na terenie Wspólnoty (np. firmy serwisowe, ekipy filmowe, etc.);
- przesyłanie do wyznaczonych osób raportów dziennych ochrony w formie elektronicznej do godz. 12:00 dnia następnego, a raportów weekendowych do poniedziałku do godz. 12:00;
- wyposażenie pracowników w skuteczne środki komunikacji na całym terenie obiektu, włącznie z garażami podziemnymi oraz zapewnienie mobilności pracowników ochrony;
- oddelegowanie do realizacji umowy ze Wspólnotą licencjonowanych pracowników ochrony, w tym Kierownika zmiany z uprawnieniami do udzielania pierwszej pomocy oraz podstawową znajomością języka angielskiego;
- posiadanie na terenie obiektu w pełni wyposażonej apteczki (stosownie do przepisów prawa);
- posiadanie na terenie obiektu aparatu cyfrowego;
- stosowanie systemu odbijania ręcznego (ew. zmiana umiejscowienia czujek lub zwiększenie ich ilości na żądanie Zleceniodawcy) z rejestracją podjętych działań oraz systemu powiadamiania antynapadowego;
- przeszkolenie kadry pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa, powiadamiania w przypadku awarii, znajomości obsługi systemu przeciwpożarowego, raportowania wszelkich ujawnionych usterek budynków lub terenu zewnętrznego do administracji, ewidencjonowania wydawanych kluczy, kontroli wstępu i pobytu na terenie obiektu firm wykonujących przeglądy, naprawy, awaryjnego uwalniania osób uwięzionych w windach, znajomość lokalizacji urządzeń technicznych i gaśniczych, znajomość lokalizacji zaworów odcinających media dla nieruchomości w celu sprawnego reagowania w sytuacji zagrożenia, znajomość procedur obowiązujących we Wspólnocie oraz innych poleceń Zarządu i administracji;
- zapewnienie skutecznej ochrony terenu Wspólnoty w trakcie imprez organizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie Wspólnoty np. przy Świątyni Opatrzności Bożej, na Al. Rzeczpospolitej, proponowanie z właściwym wyprzedzeniem rozwiązań zapewniających skuteczną ochronę w w/w sytuacjach i im podobnych;
- sprawowanie nadzoru nad ruchem osobowym i samochodowym na terenie obiektu, naklejanie naklejek informacyjnych na źle zaparkowane pojazdy, wzywanie Straży Miejskiej do interwencji w sprawie źle zaparkowanych pojazdów oraz służb holowniczych w celu odholowywania źle zaparkowanych pojazdów;
- zapewnienie stałego, dostępnego w trybie 24/7 interwencyjnego numeru telefonu komórkowego do zgłaszania zdarzeń przez mieszkańców oraz firmy obsługujące osiedle;
- wyposażenie pracowników w jednolite umundurowanie z uwzględnieniem obuwia z logo firmy oraz identyfikatorem imiennym;
- obsługa systemów ppoż., wedle potrzeb wzywanie straży pożarnej, policji, pogotowia;
3. Oczekiwania co do jakości usługi:
- maksymalna długość zmiany 12h - nieprzekraczanie maksymalnego czasu wykonywania obowiązków przez zatrudnionych na terenie Wspólnoty pracowników;
- opuszczanie posterunku przez pracowników tylko i wyłącznie po przekazaniu go zmiennikowi potwierdzonym wpisem do Książki służby;
- prowadzenie częstych i nieregularnych obchodów obiektu;
- współdziałanie ze służbami interwencyjnymi, Policją, Strażą Miejską, Administracją obiektu;
- natychmiastowe powiadamianie służb oraz wyznaczonych osób w sytuacjach zagrożenia;
- prowadzenie Książki Służby;
- przygotowanie Planu Ochrony Obiektu, jego przestrzeganie i aktualizowanie wraz ze zmianami zachodzącymi na obiekcie oraz w jego bezpośrednim otoczeniu;
- utrzymywanie pomieszczeń ochrony w należytym stanie estetycznym i higienicznym;
- wprowadzenie sprawnego i skutecznego mechanizmu kontroli wewnętrznej zapewniającego rzetelną realizację zadań określonych w umowie;
- możliwość wymiany pracowników ochrony na wniosek zarządu/rady/administracji w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do jakości pracy ochrony;
- nadzór licencjonowanego inspektora ochrony nad pracownikami, dostępność inspektora pod telefonem;
- akceptacja kar umownych za niewłaściwą realizację usługi;
- zapewnienie przybycia załogi interwencyjnej w ciągu maksymalnie 5 minut w godzinach nocnych oraz 10 minut w godzinach dziennych;
- przeprowadzenie audytu systemu ochrony, w tym monitoringu tj. kamer, rejestratorów, monitorów, na min. 1 miesiąc przed wejściem na teren obiektu i opracowanie propozycji niezbędnych zmian w celu zapewnienia jego efektywnego funkcjonowania;
- wykazanie doświadczenia w ochronie wielobudynkowych osiedli mieszkaniowych;
- wskazanie sposobu likwidacji drobnych szkód będących skutkiem zaniechaniem lub nieskutecznym działaniem pracowników ochrony;
4. Przewidywany czas trwania umowy: 2 lata. Możliwość wypowiedzenia umowy dla obu Stron ? z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia;
5. Zakres oferty: Oferta powinna zostać przygotowana na usługę funkcjonującą w obecnym systemie po dokładnym zapoznaniu się z Obiektem z uwzględnieniem wymienionych w zapytaniu oczekiwań. Warunkiem koniecznym ważności oferty jest załączenie pisemnej próby analizy / oceny skuteczności aktualnych rozwiązań oraz wskazanie ewentualnej innej, w ocenie oferenta skuteczniejszej, preferowanej koncepcji zorganizowania ochrony Wspólnoty - o ile obecna nie jest zdaniem oferenta optymalna;
Do oferty należy dołączyć:
- propozycję treści umowy (wzór umowy);
- oświadczenie na temat przedziału wiekowego agentów ochrony przewidzianych do realizacji umowy;
- oświadczenie na temat gotowości i możliwości oferenta do świadczenia i rozszerzenia zakresu usługi w miarę rozbudowy nieruchomości (docelowo oddane do użytkowania będą kolejne 4 etapy osiedla tzn. C4, C2, B4, B2);
- aktualną polisę (pełną treść) ubezpieczeniową OC z rozszerzeniem odpowiedzialności o skutki działań podwykonawców z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 2,000,000 zł (słownie: 2 miliony złotych);
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie certyfikatów uprawniających do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie fizycznej i zabezpieczenia technicznego;
- referencje dotychczasowych usługobiorców wraz z podaniem kontaktu do osób nadzorujących ochronę w celu weryfikacji jakości świadczonych usług - min. 5;
- aktualne zaświadczenie z właściwego rejestru przedsiębiorców;
- pełnomocnictwo, w przypadku osób nieupoważnionych w dokumentach rejestrowych;
- oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ? zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowegowystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem złożenia oferty;
- oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ? zaświadczenie ZUS wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem złożenia oferty;
- oświadczenie o wykonaniu co najmniej 2 podobnych usług lub dostaw, załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie ? referencje będą wpływały na decyzję przy wyborze oferty;
- schemat organizacyjny ochrony (ilość posterunków, godziny pełnienia ochrony) oraz wstępnego zakresu obowiązków agentów ochrony, ich wyposażenia oraz procedur postępowania:
a) w przypadkach alarmowych (napad, włamanie, pożar),
b) w sytuacjach nietypowych (zakłócanie ciszy nocnej, niewłaściwe parkowanie),
c) w kwestii zasad nadzoru nad ruchem osobowym/samochodowym,
- ocenę obecnego stanu zabezpieczenia obiektu, w szczególności systemów zabezpieczenia technicznego (SSWiN, CCTV) i ewentualne propozycje modernizacji;
Oferty w formie papierowej w zaklejonych, zapieczętowanych kopertach prosimy składać w terminie 2 tygodni, tj. do dnia 21.02.2014r. na adres Administrator Wspólnoty Mieszkaniowej Ostoja Wilanów, Biuro Administracji, ul. Hlonda 2 klatka F, 02-972 Warszawa z dopiskiem ?Konkurs na ochronę WM Ostoja Wilanów?
Pytania o specyfikację oferty proszę kierować na adres: ostoja@lux-dom.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Z poważaniem,
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej Ostoja Wilanów
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.