Kategoria: | Ogłoszenia publiczne » Dostawcy |
Rodzaj ogłoszenia: | zamówienie |
Region: | Zachodniopomorskie » Powiat kołobrzeski » Gmina Gmina Miasto Kołobrzeg » |
Miejscowość: | Kołobrzeg |
Ogłaszający: | Prezydent Miasta Kołobrzeg |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 06.12.2012 |
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
Dostawę dla Gminy Miasto Kołobrzeg sprzętu komputerowego
Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Biurze Informatyki Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 12, tel. (94) 35-51-596 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl .Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Robert Puc? Kierownik Biura Informatyki Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: informatyk@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 5,00 zł. Należność należy wpłacać gotówką w punkcie kasowym w Urzędzie Miasta lub przelewem
na konto Banku Handlowego S.A. Nr 48 1030 1263 0000 0000 9020 1018.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1. Komputerów stacjonarnych - 30 szt.;
2. Komputerów przenośnych - 10 szt.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 06.12.2012 r. do godz. 930.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 06.12.2012 r. o godz.1000.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : cena - 100%
Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późn. zmianami).
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - Pzp:
1.W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) Wykaz co najmniej dwóch dostaw o wartości minimum 150 tys. zł (brutto) każda, polegające na dostawie sprzętu komputerowego, wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz.
2) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 190.000,00 zł. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z banku o opłaceniu polisy.
2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2 b), c) i d):
Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
? nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
? nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
? nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Inne dokumenty nie wymienione powyżej:
1.Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy.
2.Dowód wniesienia wadium
3.Należy przedłożyć wydruk wyników testów wydajności procesora SYSmark?2012 i SYSmark?2007 (o którym mowa w załączniku nr 1a)
4.Należy przedłożyć kopie certyfikatów i oświadczeń wymaganych w załączniku nr 1a SIWZ.
WADIUM: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) na konto Banku Handlowego S.A. 82 1030 1263 0000 0000 9020 1085
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: nie przewiduje się zmian postanowień umowy.
Informacja dotycząca finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Więcej o oferencie - http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=320801
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.