Przetargi i komunikaty - ogłoszenia w Twoim regionie - Twojej Gminie
Zamieść ogłoszenie

słowo kluczowe:

kategoria:

  

województwo:


wyszukiwanie zaawansowane »
BO


OGŁOSZENIE ARCHIWALNE

Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu w zakresie Zakupu wyposażenia do Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej, wykonania i montażu urządzeń zes


Kategoria: Ogłoszenia publiczne » Roboty budowlane
Rodzaj ogłoszenia: informacja
Region: Podkarpackie » Powiat przemyski » Gmina Gmina miejska - Przemyśl »
Miejscowość: Przemyśl
Ogłaszający: Prezydent Miasta Przemyśla

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Przemyśl: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu w zakresie Zakupu wyposażenia do Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej, wykonania i montażu urządzeń zespołu sceny widowiskowej Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu w zakresie Zakupu wyposażenia do Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej, wykonania i montażu urządzeń zespołu sceny widowiskowej Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu obejmująca: - roboty budowlano-montażowe związane z modernizacją Zamku Kazimierzowskiego, - wykonanie i montaż urządzeń zespołu sceny widowni Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego, - zakup wyposażenia do Sali Teatralnej Zamku Kazimierzowskiego w zakresie: A. Roboty budowlane : - roboty posadzkowe - wykonanie posadzki z piaskowca na tarasie nad kotłownią, remont posadzki z piaskowca w sali archeologicznej, - roboty tynkarskie - elewacja - wykonanie tynków elewacji kawiarni, - roboty tynkarskie - wykonanie tynków renowacyjnych w baszcie wschodniej, lapidarium oraz salą w baszcie północnej nad lapidarium, - roboty renowacyjne - konserwatorskie - wykonanie prac konserwatorskich wątku kamienno - ceglanego w baszcie wschodniej - roboty malarskie - malowanie ścian, sklepień i sufitów w lapidarium i sali w baszcie północnej nad lapidarium, - roboty izolacyjne - wykonanie izolacji tarasu nad kotłownią, - roboty stolarskie - remont i konserwacja stolarki okiennej w kawiarni oraz baszcie wschodniej, - roboty montażowe - platformy schodowe szt. 1, platformy przyścienne szt. 1- montaż platform schodowych do szatni i foyer w celu dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych, B. Roboty instalacyjne elektryczne: - instalacja SAP i klapy p. poż, - instalacja odgromowa - wykonanie instalacji odgromowej w budynku kawiarni, - monitoring - wykonanie monitoringu w całym obiekcie, - instalacja telefoniczna - wykonanie instalacji telefonicznej w obiekcie, - instalacja komputerowa - wykonanie instalacji komputerowej w obiekcie, - instalacje elektryczne wewnętrzne - wykonanie instalacji elektrycznej w baszcie wschodniej, pomieszczeniach zaplecza technicznego oraz sali archeologicznej, - instalacje elektryczne - oświetlenie terenu - wykonanie oświetlenia alejki i wzgórza zamkowego, C. Roboty instalacyjne sanitarne: - instalacja p. poż - hydrofornia, D. Roboty instalacyjne technologii widowiskowej: - instalacja oświetlenia technologicznego sceny min. (oświetlacz LED ruchoma głowa, reflektory PC) - instalacja elektroakustyki min. (mikser cyfrowy, monitor odsłuchowy, system bezprzewodowy) - instalacja stanowiska inspicjenta min. (cyfrowy serwer interkomu, cyfrowy pulpit interkomu) - instalacja i urządzenia technologii widowiskowej, E. Roboty drogowe : - remont nawierzchni schodów z piaskowca na dziedzińcu zamkowym, - remont nawierzchni z kostki kamiennej w bramie wjazdowej na dziedziniec zamkowy.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.34.30.00-3, 45.31.51.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 20.000,00 PLN


III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : 1) co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu prac budowlano-remontowych, konserwatorskich i instalacyjnych o wartości min 2.000.000,00 zł obiektu użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych udokumentowane, że zostało wykonane należycie (np. referencje). 2) co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem ogólnodostępnego obiektu kultury ( np. teatru, sali widowiskowej, filharmonii) w zakres których wchodziło wykonanie prac związanych z technologią widowiskową : dostawa i montaż urządzeń mechanicznych sceny, wykonanie instalacji dla urządzeń napędowych sceny, dostawia i montaż urządzeń i instalacji oświetlenia technologicznego, dostawa i montaż urządzeń i instalacji elektroakustycznych, dostawa i montaż urządzeń stanowiska inspicjenta o wartości min. 1.000.000,00 udokumentowane, że zostało wykonane należycie (np. referencje )
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował : 1) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej a także posiadającą udokumentowaną co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (Rozporządzenie Ministra Kultury z 27.07.2011r. Dz. U. Nr 165 poz. 987 ) 2) min 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych ( wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, cieplnych, gazowych) bez ograniczeń 3) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń, 4) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji teletechnicznych oraz słaboprądowych (inst. komputerowa, p.poż, włamaniowa, telewizyjna) 5) min. 1 osobą do kierowania robotami związanymi z technologią sceny posiadająca udokumentowane doświadczenie w kierowaniu robotami przy realizacji min. jednego zadania w okresie ostatnich pięciu lat polegających na montażu urządzeń mechanicznych i urządzeń napędowych sceny w obiektach opisanych w dziale 112 grupie 126 klasa 1261 PKOB ( teatry, centra kultury, opery, filharmonie ) 6) min 1 osobą do kierowania robotami związanymi z montażem urządzeń elektroakustycznych sceny posiadającą udokumentowane doświadczenie w kierowaniu robotami przy realizacji min. jednego zadania w okresie ostatnich pięciu lat polegającymi na montażu urządzeń elektroakustycznych sceny w obiektach opisanych w dziale 112 grupie 126 klasa 1261 PKOB ( teatry centra kultury, opery filharmonie ) 7) min. 1 osobą do kierowania robotami polegającymi montażu urządzeń oświetlenia sceny posiadająca udokumentowane doświadczenie w kierowaniu robotami przy realizacji min. jednego zadania w okresie ostatnich pięciu lat polegających na montażu urządzeń oświetlenia sceny w obiektach opisanych w dziale 112 grupie 126 klasa 1261 PKOB ( teatry centra kultury, opery filharmonie ). lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o których mowa w art. 26 b u Pzp.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na min. 1.000.000 zł. Wykonawca może wykazać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 1.4.1. polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 2) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt1. 4) kosztorys ofertowy ,


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy, niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zmiany ( osoby) 2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3. przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z warunkami technicznymi, 4. zmiany terminu realizacji ze względu na to, że prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. Zmiany terminu realizacji ze względu na konieczność wykonania robót i zamówień dodatkowych 6. zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 7. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy, 8. wprowadzenia zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta przy możliwej zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa, realizacji robót, usprawnienia procesu budowy, usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej lub odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków technicznych a w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 9. zmiany podwykonawcy robót ( wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi , 10. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do rodzaju i zakresu robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, będzie obowiązywała następująca kolejność ważności dokumentów : 1)Umowa, 2)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) dokumentacja projektowa 4) ogólne, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5) wybrana przez zamawiającego oferta Wykonawcy 11. Wystąpienie okoliczności braku na rynku wyposażenia lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku wyposażenia lub urządzeń lub tez pojawienie się na rynku ww. wyposażenia i urządzeń o nowszych rozwiązaniach pozwalających i umożliwiających uzyskanie lepszej jakości ich funkcjonowania, zmniejszenie kosztów eksploatacji, zaoszczędzenie energii. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt.10 i pkt.11 możliwa jest zmiana sposobu wykonania i instalacji tego wyposażenia i urządzeń, zmiana wynagrodzenia jak również zmiana terminu wykonania zamówienia. 12.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krą podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Szukaj ogłoszenia w swojej gminie

POWIADOMIENIA

Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.


 Tereny inwestycyjne:
Partnerzy Serwisu:
Transferuj.pl