Kategoria: | Gminne » Nieruchomości |
Rodzaj ogłoszenia: | sprzedaż |
Region: | Dolnośląskie » Powiat Kłodzki » Gmina Gmina miejska Nowa Ruda » |
Miejscowość: | Nowa Ruda |
Ogłaszający: | Zarząd Powiatu Kłodzkiego |
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: | 14.03.2014 |
Zarząd Powiatu Kłodzkiego
ogłasza
II przetarg ustny nieograniczony
na sprzedaż nieruchomości położonej w Nowej Rudzie przy ul. Kopernika 8, ozn. geodez. jako dz. 70/4 (AM-1), obręb 4-Nowa Ruda o pow. 0,1015 ha, zabudowanej budynkiem użytkowym byłej szkoły poligraficznej składającym się z dwóch segmentów o pow. użytkowej 407,76 m? oraz 670,80 m?, SW2K/00025302/4. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla terenu, gdzie zlokalizowana jest nieruchomość przewiduje się zabudowę pod usługi ochrony zdrowia, edukacji, kultury, opieki nad dziećmi, opieki społecznej, sportu, rekreacji i turystyki oraz nie wymienionych wcześniej obiektów zbiorowego zamieszkiwania (symbol 2UE). Budynek byłej drukarni W.W.Klambta wpisany jest do ewidencji zabytków.
Nieruchomość nie jest przedmiotem obciążeń i zobowiązań.
Termin I przetargu: 3 grudnia 2013 r.
Warunki przetargu:
Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 431 000,- zł (słownie czterysta trzydzieści jeden tysięcy złotych).
Minimalne postąpienie przetargowe wynosi 4 310,- zł (słownie: cztery tysiące trzysta dziesięć złotych).
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 21 550,- zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych), na konto Starostwa Powiatowego w Kłodzku - Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie O/Kłodzko nr 25 9588 0004 7100 0244 2000 0070 w terminie do dnia 14 marca 2014 r.
Przetarg odbędzie się 19 marca 2014 r. o godz. 900 w budynku Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Okrzei 1, pokój nr 214 na II piętrze.
Warunkiem udziału w przetargu jest:
a) przedstawienie Komisji przetargowej dowodu wpłacenia wadium;
b) osobiste stawiennictwo w dniu przetargu z dowodem tożsamości lub reprezentowanie przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu.
c) w przypadku przystąpienia do przetargu przez jednego z małżonków, konieczne jest przedłożenie pisemnej zgody współmałżonka z notarialnym poświadczeniem podpisu,
d) w przypadku przedsiębiorców, przedłożenie aktualnego wypisu z właściwego dla danego podmiotu rejestru oraz dokumentów upoważniających do działania w ich imieniu.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygra, zalicza się na poczet ceny nabycia.
Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i w terminie podanych w zawiadomieniu, Zarząd Powiatu Kłodzkiego może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
Nabywca nieruchomości ponosi koszty sporządzenia operatu szacunkowego nieruchomości w kwocie 2 200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) oraz koszty notarialne i sądowe związane z zawarciem umowy sprzedaży.
Osobom, które nie wygrały przetargu, wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.
Zarząd Powiatu zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu z uzasadnionych przyczyn.
Dodatkowych informacji dotyczących przetargu udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, ul. Okrzei 1, pokój nr 214, tel. nr 0-74 865 75 32.
Ogłoszenie o przetargu opublikowane jest na stronie internetowej Powiatu Kłodzkiego www.bip.powiat.klodzko.pl (przetargi na nieruchomości).
Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.