Przetargi i komunikaty - ogłoszenia w Twoim regionie - Twojej Gminie
Zamieść ogłoszenie

słowo kluczowe:

kategoria:

  

województwo:


wyszukiwanie zaawansowane »
BO


OGŁOSZENIE ARCHIWALNE

BIEŻĄCE UTRZYMANIE PARKÓW NA TERENIE MIASTA GNIEZNA


Kategoria: Ogłoszenia publiczne » Sprzedaż
Rodzaj ogłoszenia: zamówienie
Region: Wielkopolskie » Powiat gnieźnieński » Gmina Gmina miejska - Gniezno »
Miejscowość: Gniezno
Ogłaszający: Prezydent Miasta Gniezna
Termin składania ofert/wpłacenia wadium: 31.12.2012

P R E Z Y D E N T M I A S T A G N I E Z N A

ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro.



1. Zamawiający:
Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-260 Gniezno
tel. 61 426 04 00
fax.61 426 16 87,
www.gniezno.eu

2. Przedmiot zamówienia:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE PARKÓW NA TERENIE MIASTA GNIEZNA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7
2.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie parków na terenie Miasta Gniezna: Zadanie nr 1: Bieżące utrzymanie Parku Kościuszki, Doliny Pojednania oraz terenów
zielonych w ciągu ul. Elizy Orzeszkowej i skweru przy ul. Czarnieckiego
Zadanie nr 2: Bieżące utrzymanie Parku Miejskiego im. Generała Władysława Andersa
Zadanie nr 3: Bieżące utrzymanie Parku Piastowskiego
Zadanie nr 4: Bieżące utrzymanie Parku XXV- lecia, Parku Trzech Kultur
Zadanie nr 5: Bieżące utrzymanie Placu Św. Wojciech, w tym herbów na skarpie przy
Ołtarzu, skweru na os. Kazimierza Wielkiego, terenu zielonego na os. Orła
Białego
2.2 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca winien zapewnić:
- ciągnik kołowy z przyczepą lub samochód skrzyniowy -2 szt.
- ciągnik komunalny z pełnym wyposażeniem (pług do odśnieżania, piaskarka) lub
- samochód typu multikar z pługiem i piaskarką - 2 szt.
- glebogryzarkę spalinową ręczną - 1 szt.
- areator spalinowy do przewietrzania trawy - 1 szt.
- kosiarkę rotacyjną ciągnikową - 1 szt.
- kosiarki spalinowe z koszami - 3 szt.
- kosiarki żyłkowe ręczne - 4 szt.
- pilarki spalinowe - 2 szt.
- listwę spalinową do żywopłotów - 2 szt.
- pilarkę spalinową do gałęzi - 1 szt.
- rębarkę spalinową do gałęzi - 1 szt.
- odkurzacz ogrodowy - 1 szt.
- frezarkę do pni - 1 szt.
3. Dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferta może obejmować jedno, kilka lub wszystkie zadania.
4. Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2013 r.
6. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
6.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum trzy usługi w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni (o wartości min. 60.000,00 zł każda), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny).
6.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje:
6.3.1. narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym sprzętem określonym w pkt. 2.2. siwz i 2.2 ogłoszenia
6.3.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do wykonania jednego zadania wymagane jest zatrudnienie min.4 osób, w tym: 1 osoby z uprawnieniami pilarza i 1 osoby z wykształceniem min. średnim o profilu ogrodniczym z min. 5 letnim stażem pracy w branży związanej z utrzymywaniem terenów zieleni ogólnodostępnej. Przy składaniu ofert na wszystkie zadania Wykonawca może dysponować tylko jedną osobą z uprawnieniami pilarza i 1 osobą z wykształceniem min. średnim o profilu ogrodniczym z min. 5 letnim stażem pracy w branży związanej z utrzymywaniem terenów zieleni ogólnodostępnej, pozostałe osoby mogą uczestniczyć tylko w jednym zadaniu.
6.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę w wysokości min. 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
6.5. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymaganą wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi, może polegać w celu ich wykazania na innych podmiotach, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
7. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz.1817)
7.1..W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
7.1.1 pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 3 do siwz;
7.1.2 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, złożony wg załącznika nr 7do siwz;
7.1.3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony wg załącznika nr 5 do siwz;
7.1.4.wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie, złożony wg załącznika nr 6 do siwz;
7.1.5.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
7.2. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
7.2.1. pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 4 do siwz.
7.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W stosunku do osób fizycznych wymagane jest oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym wystarczające jest oświadczenie złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz;
7.2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7.2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymaganą wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi, może polegać w celu ich wykazania na innych podmiotach, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
7.2.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 15.3.2., 15.3.3., 15.3.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w lit. a-b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji Przedstawiciela Wykonawcy
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: cena - 100 %
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Gnieźnie, ul. Lecha 6 pok. 47 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego www.gniezno.eu
11. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim, Biuro Obsługi Interesanta do dnia 31.12.2012r. do godz. 930.
12. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim, pok. 47 w dniu 31.12.2012 r. o godz. 10.00.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
14. W postępowaniu nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oceny z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Paweł Wiechciński -Inspektor Referatu Ochrony Środowiska - Urząd Miejski w Gnieźnie, ul. Lecha 6, pok. 47, tel. (61) 426 04 77, fax. (61) 4261687.

 

więcej o oferencie - http://przetargi-komunikaty.pl/Gmina?id=300301


Szukaj ogłoszenia w swojej gminie

POWIADOMIENIA

Otrzymuj na skrzynkę pocztową informacje o nowych ogłoszeniach, artykułach i promocjach.


 Tereny inwestycyjne:
Partnerzy Serwisu:
Transferuj.pl